SAAB-Klubbens forum Forum Indeks SAAB-Klubbens forum
Forum for Saab Entusiaster

FAQFAQ   SøgSøg   Tilmeldte brugereTilmeldte brugere   GrupperGrupper   TilmeldTilmeld 
 ProfilProfil   Login for at vise private beskederLogin for at vise private beskeder   LoginLogin 

Bliv oprettet på Saabentusiastens Galleri

Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    SAAB-Klubbens forum Forum Indeks -> Medlemsgalleri
Vis foregående emne :: Vis næste emne  
Forfatter Besked
Webmaster
Webmaster

Indmeldt: 29. nov 2007

IndlægSkrevet: 10 december 2007, 21.56:15    Emne: Bliv oprettet pÃ¥ Saabentusiastens Galleri Besvar, med citat

Hej brugere og medlemmer af Saab totakt og Saab V4 & Sonett Klub Danmark.

Som et tilbud til saab entusiasterne her på siden kan man blive oprettet i vores brugergalleri.

Hvad gør man?

Man sender en email med billeder og tekst til mig og så sørger jeg indenfor kort tid for at oprette brugeren direkte i galleriet. Mailen med billeder og tekst om dig selv og dine saab projekter sendes til

web[snabela]saabentusiasten.dk

Så hvis du ønsker dig og din bil vist frem dér, så send endelig billedet til mig.

Mvh. webmaster
Vis ikke emner ældre end:   
Dette forum er låst, du kan ikke skrive nye, svare eller rette indlæg   Dette emne er låst, du kan ikke rette eller besvare indlæg    SAAB-Klubbens forum Forum Indeks -> Medlemsgalleri Alle tidspunkter er GMT + 1 (CET/Europa)
Side 1 af 1

Gå til:  
Du kan ikke skrive nye indlæg i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke rette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke stemme på afstemninger i dette forum